Subject: Ed: Postimehe ajakirjaniku päring
From: "Kristina Libert" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 14:28:19 +0300

Tere

Palun registreerida Deltas.

Lugupidamisega

Kristina Libert

inspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

Narva esindus

LAUATEL | MOBTEL +372 5192 7337

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Anastasiya Tido <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 28. mai 2025 13:52
Adressaat: Kristina Libert <[email-masked]>
Koopia: Kelli Suvi <[email-masked]>
Teema: Postimehe ajakirjaniku päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Kristina!

Tülitan Postimehe toimetusest et paluda mõned dokumendid kui tohib, sest
Terviseameti dokumendiregistrist neid ei saa.

Tegelen praegu looga, mis puudutab SA Narva Õigeusu Seeki.

Hiljuti käisid nii Sotsiaalkindlustusameti ametnikud kui ka Terviseameti
esindajad seda asutust kontrollimas.

Sotsiaalkindlustusameti järelevalve akti sain registrist kuid Terviseameti
akti siit ei saa  <https://adr.rik.ee/ta/dokument/16342936>
https://adr.rik.ee/ta/dokument/16342936

Kas ma tohin paluda kõik viimased järelevalveaktid selle hoolekandeasutuse
kohta?

Oleks äärmiselt tänulik kui oskate aidata.

Lugupidamisega

Anastassija Tido